03/07/2019

Monacor

Situació empresa


A Monacor Ibèria fem que els nostres clients es beneficiïn d'un concepte de servei modern, ja que els temps en què els clients només compren productes, definitivament han acabat. Els reptes i per tant les solucions es fan cada vegada més complexes. En la majoria dels casos, un lloc web d'avantguarda o un catàleg amb una estructura perfecta ja no és suficient.
Perquè els nostres socis proporcionin als seus clients la solució perfecta per a aplicacions d'àudio i seguretat, hem creat el nou departament de Suport Tècnic de Projectes, perquè puguem brindar-li assessorament expert i assistència pràctica des de l'inici d'una tasca més complexa.
El nostre equip comercial pot identificar desafiaments especials en una primera etapa i, juntament amb el nostre equip tècnic, formen la base per a un projecte reeixit.
 
Necessitats

En aquest repte d'oferir solucions d'avantguarda en un entorn complex, ràpid i volàtil, i amb un equip cada vegada més divers, heterogeni i multidisciplinari, se'ns plantejava la necessitat de tenir una eina que ens permetés:
  • Tenir la informació relativa a les vendes en un sol espai.
  • Poder compartir la informació dels nostres projectes en temps real i sense necessitat d'intermediaris.
  • Poder programar tasques de forma senzilla, ràpida i àgil. 
  • A més aquesta programació havia de ser vista de forma no invasiva per part dels usuaris. És a dir, que els usuaris percebessin que els “facilitava la vida” en comptes de visionar-la com un element més de control per part de la direcció.
  • Servir com a tanc on dipositar coneixement per part dels empleats de l'empresa i poder-ho compartir entre nosaltres.
  • Servir de crossa per a poder liderar de forma eficaç un equip multidisciplinari.
 
Solució

Quan un confia en una solució CRM espera trobar un bon company de viatge, però sobretot demana que faciliti el viatge.
Amb Escio i l'equip d'Esolvo hem aconseguit una de les coses més complexes en la nostra organització, que la informació sigui compartida i produeixi valor per a l'empresa i a més que aquest valor sigui apreciat pel client.
Poder planificar, assignar tasques, reportar les gestions realitzades, classificar documents, catalogar arxius, emails, etc. són algunes de les coses que ens han fet la vida una mica més fàcil. Però si haig de destacar alguna cosa que em sembli especial, és la integració amb els diferents dispositius que utilitza la companyia (mòbils, tablets i ordinadors) i la integració en el nostre cas amb OFFICE 365.


Descarregar carta de conformitat www.monacor.es
872 000 926
Inscriu-te a la nostra Newsletter:
En breu t'inscriurem a la newsletter Error